fredag 4 februari 2011

Schysst Jacka - Försvinn snö, försvinn!

Vet att detta i första hand är en sport och spelblogg och att fokus bör ligga på just det, som prio ett.
Dock kommer jag sträcka mig bortom detta med jämna mellanrum då jag har så många fler behov att tillfredsställa. Mode är ett sådant exempel bland annat.
Jackan inhandlades för sisådär två månader sedan och måste säga att jag är grymt nöjd. Plockad ifrån Acne Studios och går på precis under tusenlappen... gånger fyra! Visst, mycket pengar kan tyckas men har man helgjobb utöver sina studier och bra perioder inom sportsbetting går det bra att unna sig saker.
En schysst skinnjacka är bra på det sättet att den sällan går ur tiden. Dens tidlöshet gör att man kan bära den vid flertalet olika sammanhang, under olika årstider, med flertalet plagg.

Bonus är att jag såg Danny från EMD bära liknande jacka under repet till melodifestivalen (98 procent säker), och det får man väl ta som en komplimang... eller? Han är ju trots allt känd och flickfavorit. Nåväl, skönt att man sätter trender i alla fall.



Heta spel går att hitta i bloggen även en fredag som denna. Titta in senare under dagen så ligger de nog uppe. Spelfonden rullar på...

/Pontus Speltips
pontusspeltips@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar